new york del1

Halli haillå. Tänkte äntligen skriva mitt inlägg om när jag hälsade på Udani i new york i juli!! Det tog ju bara ca. 3månader att komma igång med inlägget men hoppas det är ok haha! Tänkte dela upp det i två inlägg eftersom det är ganska mycket bilder, första inlägget blir mer fokuserat på första delen av veckan när vi hängde på long island och andra delen får bli lite mer city. Kan ju varna och säga att bilderna inte alls gör ställena rättvisa haha!
 
Att landa i NY var så himla coolt just för att jag landade på kvällen. Fick lixom börja resan med att se hela NYC uppifrån och när vi kom närmare marken såg man hela NYC-skyline (vilket dock inte syns på bilderna). 
 
Första dagen bestod av shopping och det avslutades med middag på cheesecake factory där vi åt supergod mat! Fick även träffa Udanis vän Bryony som vi hängde en hel del med under veckan.
 
 Efter första middagen tog vi cheesecake to go och åkte till stranden och picknickade med de. Hur niceee!?
 
 
 
 Vi åkte till stranden för lite välbehövlig tanning (i alla fall för en av oss).
 
 
 
 
 
 På kvällen åkte vi och hämtade chinese som vi åt på standen (Blev kallade geniuses av en tjej som gick förbi för att vi hade tagit med mat till stranden haha).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 En kväll gick vi på bio och dom hade en sån där "klo" där man ska få upp leksaker och eftersom jag är professionell på sånt så fixade jag upp en lite tiger haha!
 
 Vi gick som sagt på bio och såg "Begin Again" som var en supermysig film! 
På bilden till höger kan ni även se en wild Udani i sitt natural habitat (snor wifi på starbucks medans värdbarn har träning).
 
Stay tuned för mer NY-bilder för som jag tidigare nämnde kommer en del 2 sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Rut

du verkar ha haft en mycket bra resa, men jag har länge väntat på en del två, när kommer den om jag får fråga?

2015-01-02 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback